El Credine va trabayar con pacientes con secueles de covid

G. G. REDACCIÓN

ACTUALIDÁ

El Centro de Referencia para personas con Discapacidades Neurológicas (Credine) de Langreo
El Centro de Referencia para personas con Discapacidades Neurológicas (Credine) de Langreo J- L Cereijido

El Centru de Referencia Estatal pa Persones con Discapacidaes Neurolóxiques de Llangréu va tener los sos primeros pacientes residenciales en 2022

23 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El Centru de Referencia Estatal pa Persones con Discapacidaes Neurolóxiques (Credine) de Barros, en Llangréu, va empezar a trabayar a partir del últimu trimestre d'esti añu con persones con secueles derivaes de la covid y pacientes con daños cerebrales, y va tener los sos primeros pacientes residenciales en 2022.

Asina lo anunció esti xueves el director xeneral del Imserso, Luis Alberto Barriga, nel actu de constitución de la comisión de siguimientu del protocolu d'esti equipamientu, al qu'asistió tamién la conseyera de Derechos Sociales y Bientar, Melania Álvarez, la directora xeneral de Xestión de Dependencia, María Belén García y la delegada del Gobiernu d'Asturies, Delia Losa y l'alcaldesa de Llangréu, Carmen Arbesú.

Los dos principales proyectos a los que se va dedicar el centru ye a l'atención de persones con secueles neuronales por covid, con una vocación d'investigación que permita esparder conocimientu al restu de centros asociao del Imserso, y avanzar na que yera la so función orixinal enantes de la pandemia: l'atención a pacientes con dañu cerebral.

Barriga esplicó que'l Credine va trabayar con persones d'esti tipu de perfiles a partir d'ochobre con pacientes ambulatorios en función de les capacidaes del centru, que va evaluar la comisión de siguimientu.

El Credine qu'empezó la contratación de personal y a reorganizar la loxística cola constitución de la comisión de siguimientu de protocolos nel últimu trimestre del añu va empezar a recibir pacientes d'ambulatoriu.

Sicasí, según esplicó Barriga, nun va ser hasta 2022 cuando'l Credine almita pacientes residenciales, pa los que'l centru tien un máximu de capacidá de 60 persones.

«La misión nun ye enllenar toles cames, sinón trabayar na atención de persones que nos permita plantegar proyectos d'anovación pa xenerar conocimientu y distribuyilu», manifestó'l director xeneral del Imserso.

Álvarez destacó que'l centru empieza «una etapa ilusionante» dempués de rematar la so collaboración col Principáu pa desaniciar les consecuencies de la covid, y los proyectos van poder asitiar al Credine como un centru de referencia a nivel internacional».

El centru de referencia estatal, dependiente del Imserso, tien como oxetivu'l desenvolvimientu de proyectos d'investigación ya innovación sobre les secueles y daños cerebrales que xeneren conocimientu sobre la materia y forme modelos d'intervención y d'atención a futuros pacientes.

El Credine collaborara col Principáu na emerxencia sanitaria provocada pola pandemia'l pasáu añu, al acoyer a 911 persones contaxaes que nun precisaben hospitalización, na so mayoría procedentes de centros de residenciales.

En 31 de marzu de 2021, la collaboración remató y el Credine retomó la so actividá enmarcada nes llinies de trabayu del Imserso y del Ministeriu de Derechos Sociales y Axenda 2030.