Mediu Rural destina 63.000 euros al debroce de finques en Pravia y Cuideiru pa usu ganaderu

La Voz OVIEDO

AGORA

El director general de Gestión Forestal, Javier Vigil, visita las actuaciones que se están llevando a cabo en Brañaseca
El director general de Gestión Forestal, Javier Vigil, visita las actuaciones que se están llevando a cabo en Brañaseca Gobierno del Principado

Los trabayos inclúin l'acondicionamientu de terrenes, la meyora d'infraestructures ganaderas como bebedores y cercados, y contribuirán a la prevención de quemes na zona

26 mar 2025 . Actualizado a las 18:47 h.

La Conseyería de Mediu Rural y Política Agraria destinó 63.000 euros a llabores pa desbrozar matorrales en finques de Pravia y Cuideiru pa facilitar l'usu ganaderu. Los trabayos incluyeron l'acondicionamientu de siete hectárees de pacional nel monte Cachuela de Villavaler, en Pravia, y actuaciones de roza de cuatro hectárees na serranía de Pedro Cuerdu, en Brañaseca y La Rondiella, en Cuideiru.

El director xeneral de Xestión Forestal, Javier Vigil, visitó esti miércoles dalgunes de les actuaciones que se tán llevando a cabu en Brañaseca, onde tamién ta previstu asitiar dos pequenos bebederos y reparar el zarru perimetral de la serranía, de 7.560 metros. Amás, van ameyorase los postes de la corralada y va instalase una portiella d'accesu.

Vigil recordó que na localidá pixueta de Brañaseca que la conseyería tamién executó llabores de roza, abonáu y encalado de 20 hectárees, por importe de 34.000 euros, qu'incluyó'l plantíu de mil pies de Pinus pinaster. Amás, el Gobiernu d'Asturies ta actuando nos montes de Sinxanía y Cuesta Llanos, na serranía de Pedro Cuerdu, pa convertir zones de carba en pacionales. Los trabayos van beneficiar a la ganadería estensiva del conceyu y van contribuyir a la prevención de les quemes.

Esti proyectu de recuperación de camperes ta desenvolviéndose n'otros 48 montes de catorce conceyos: Ibias, Boal, Ayande, Cuideiru, Pravia, Ayer, Santo Adriano, Riosa, Morcín, Quirós, Nava, Cangues d'Onís, Piloña y Onís. L'oxetivu d'esta midida, a la que se destinen 1.402.555 euros, ye convertir 788,65 hectárees de zones de matorrales en pacionales n'altura. El plan enmárcase nes actuaciones de restauración d'ecosistemes del Plan de Recuperación, Tresformamientu y Resiliencia financiáu con fondos europeos «Next Generation UE».

Recuperación del Camín de Les Ablanoses

El director xeneral de Xestión Forestal visitó tamién les obres de meyora del camín d'accesu a Les Ablanoses, nel que s'invirtió 31.147 euros. Los trabayos permitieron ameyorar el vial de 630 metros que va dende la carretera AS-372 hasta les inmedicaciones del regueru de Varar, onde ta previstu allugar un albergue d'animales.

Los trabayos, executaos pola empresa Tresportes y Maquinaria Gonzalo, S.L, consistieron nel enanche del vial, que tamién sirve d'accesu a los montes de la zona, y na meyora del drenaxe, informa Europa Press.