Los tres artistes mozos son los seleccionaos pol programa Culturaquí, con proyectos quye faen referencia a la memoria democrática, el neoespresionismu y una visión ecolóxica de la pintura
30 jul 2024 . Actualizado a las 11:48 h.Los artistes Pablo Casanueva, Jonás San Miguel y David Vecino fueron los ganadores de la convocatoria de 2024 del Programa d'Esposiciones pa Mozos Artistes Plásticos, incluyíu dientro de la iniciativa Culturaquí que desenvuelve l'Institutu Asturianu de la Mocedá. El xuráu escoyó a les nueves promeses que van esponer l'añu viniente na Sala Borrón d'Uviéu.
El director de Mocedá esplicó que Casanueva presentó un proyectu audiovisual qu'utiliza la memoria democrática como tema principal. «Ye una obra mui coherente, con un enorme venceyu interxeneracional que ñaz cola vocación de dexar a les nueves xeneraciones testimoniu de cuál foi'l nuesu pasáu más recién», esplicó.
Pela so parte, Jonás San Miguel, con apenes 18 años, optó por obres pictóriques que funden el neoespresionismu con elementos de figuración postpunk. «Ye una obra impactante tanto nel usu del color como de les formes», manifestó'l director.
A lo último, la propuesta de David Vecino presenta una visión ecolóxica de la pintura «d'una forma mui singular, orixinal y comprometida col espaciu y el tiempu», señaló Fernández, quien sorrayó «la gran acoyida» que tuvo la convocatoria d'anguaño, que'l so plazu d'inscripciones remató'l 1 de xunetu y a la que se presentaron más del doble de propuestes qu'en 2023.